About Me

Friday, May 6, 2011

haiii haiiii sembreak

salam <3 ;D


tiada lagi hari perah memerah hotak. tiada lagi nota bertempek di dinding. okay y ni aku tak nipu or hanya hiasan sematamata





dengan ke"""lambat""""an balik umah selama 2hari (sebab paper aku last on sunday but aku balik selasa. alasan? tiket murah =-='') dah hampir giler aku dibuatnyer. serius giler! nasib ada qila. oohhh malam balik tu aku ''goda" abang y jaga kaunter check in
alasan "goda"? seperti biasa masalah setiap kali balik cuti sem.lugage terlebey. 10kilo kott. sekilo 30. 1o? tak tiga rat dia mintak aku. masak abeh time tu act aku nak bawak kotak keklapes tu *mamalaniorderbanyakbanyak* bawak naik atas. tapi kene tahan ngan kakak bangang. cantik takpe gak. haram makcik tua! 3kilo nak berkire ngan aku

okay skang aku kat rumah. kerana cuti sem yang singkat mingkat akan aku 










bersakan ahh sembreak ni sampai lombam
jangan nak membonggak
hahax :B 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...