About Me

Wednesday, March 9, 2011

Bukit Cahaya.

salam. hai hai (:






sangat lama untuk gua ingat balik time gua pegi situ.
sehari sebelum gua balik sini sampai la laaaa  ni baru gua nak update
okay peace ramai ramai ehehe :)


okay sangat best ye gua cakap pegi situ. lagi lagi ada 4season house
dah laa gua datang time winter
okay hujung hujung winter
salji semua da cair   -__-"
dapat gak laa gua merasa camne dok dalam peti sejuk aka sejookk sejookk sangat


gua ucapkan ribuan telima kaseh yang tak terhinngooo kepada family gua yang dok layan kerenah gua yang dok nangis hentak hentak kaki macam hantu kak limah rambut dia yang gerbang sana sini tu untuk bawak gua pegi sini
THANKS<3 THANKS<3 THANKS<3 THANKS<3


okay sememangnya entry entry gua lebey banyak ais dari airnya
soo korang layan ah sedikit kenangan gua kat sana
ok thanksss again, cau cin coo


ni mula mula nak entrance.
korang boley naik bas train, jalan  kaki or cycling macam fams gua buat
dinasihatkan supaya sihat tubuh badan ececece :P

dalam rumah 4season tu
sikit je gambar snow
haa gmbar ktorang banyak. jap ehh





okay jum jalan kat luar lak
uppss berbasikal XP







besarkan family saya? sumpah rindu dorang !! 
okay aktiviti ktorang tak berakhir di sini
balik tu pi singgah tasik shah alam
lepak makan laksa (ucu buat)

then otw balik singgah giant n karok !! huhu (:


malam tu paksu masak mee goreng !!
paksu, masak sikit pastu hantar sini. hehe
sedap kan??


okay
wahai orang orang kampung
saya rindu awak semua !!
bawak laa saya balik naik tikar terbang
plissss :`(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...