About Me

Wednesday, March 9, 2011

Dbankerz Camping I Bagi 5* out of 100*. boley sik? huhu

kihkihkih


lepas camping abeh. baru dapat henset and camera

retetan tambahan

okay semua muka berminyak. tak mandi okay. jangan nak komplen sangat ahh

gingang guli guli watcha ehhh ehhh ginggang guliguli ....

ni jalan rahsia. taknak gtau. shhuuu


kem sengongg bau
4 5 6 march
part 1 part 2 and senior banking

tak best:
1. peraturan dia buat cam krorang ni budak skola
-takley pegang nset
*hanya boley terkinje kinje bergambar time dah abeh.
time aktiviti satu pun takde
-takley mandi
-bagi barang amanah
-dorang masakkan tuk ktorang
-malam first kene basuh yang nangis nangis tu
*aku tido okay tak tersentuh pun hati. saya dah beso okay

adventure:
1. masuk hutan
-jumpa banyak periuk  kera
*aku tak tahu dah berape lama aku tak jumpa. dorang sangat comel.
rasanyer macam first time pun ada. semenanjung ada ke?
2. mandi kat sungai
-banyak sangat batu. ++bersih suci
*lau aku pegi sungai congkak kompomkompom aku jumpa plastik makanan time berendam
kat sini takde okay. sapesape tak datang sini lagi harus pegi !
-perjalanan hanya mengambil masa selama satu jam dari uitm ! nak tido pun tak puas

okay ini pic before pegi. tunggu kat youthfloor.
aku rasa pic ni tak patut ada kat sini
tapi takpe laa aku nak tempek gak HAHA





okay itu sahaja. lagi lagi peace
lalala (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...