About Me

Saturday, March 19, 2011

Tag From Ecah 50sen dan Epul Dendey- baru nak jawab xoxo

okay hai semua (:

first time kene tag. sayang kau laa ecah, dendey (:
bile dok lepak baca blog orang ada tag bagai aku pun rasa nak gak. cam best je
tapi masayaAllah payah nyer laa nak jawab ! act susah nak buat
lastlast aku rajin gak gagahkan diri mengopi bende alah ni

1) Adakah anda rasa hot?
tak ! baru lopas mandi. hari nak hujan pulok. cool abeh ni ha

2) Upload gambar wallpaper/ pic yang anda guna sekarang

Preview

3) Cerita pasal gambar
ni time kat airport kuching. ummi, rieza, aku. cuba tengok. ktorang satu bilik roomate laa kirenyer. part 1 je. skang ummi dah takde, dia pindah melaka. ktorang pakai baju same colour kan. tak perasan pun pada mulanyer. lepas dah amik baru prasan huhu. beg plastik oren tu kotak kek lapes. ni nak balik raya time last sem (:

4) Bila kali terakhir makan ayam
malam tadi. makan kuew tiew ayam. kat bcck. borneo convention center kuching. macam pwtc. act, ada recording tuk tv1 pasal ceramah macam al-kuliyah gitu. pegi sebab nak dapat makan free xoxo :b Dah laa paginyer aku pegi jugak. tuk perhimpunan beliabelia sarawak. okay selamat hari belia wahai beliabelia semua ! (:

5) Lagu terakhir yang anda dengar
bagun pagi gosok gigi . . . . .
budakbudak nyanyi kat toilet
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

6) Apa yang anda fikir selain menyelesaikan tag ini?
satu je. lapar. sape suruh cakap pasal ayam. dah ah tak bekfes lagi

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
huza, uza- common
uja- kaktiqa sorang je yang panggil. dia orang jawa. dah lama tak dngr :(
angah- paling suka !

8) Tag 8 orang
disebabkan tag ni berusia 2minggu plusplus. aku tgok semua orang dah buat. aku tak payah tag diorang laa eh. boley? okay laa aku bagi dua. boley laa boley Xb

9) Siapakah no 1 anda
aku kenal dia time ktorang join sife. jadi speaker tuk team masingmasing (:

10) Katakan sesuatu tentang no 5
tak berkaitan ^o^

11) Orang no 3 berhubung dengan siapa?
tak berkaitan ^o^


12) Bagaimana pula  no 4?
tak berkaitan laa ! ^o^

13) pesanan no 6.
tak berkaitan juak ^o^

14) Kata-kata cinta buat no 2
The scariest thing about distance is that you don't know whether they'll miss you or forget you. ececece 

15) Adakah no 7 dan no 8 ada persamaan
tak berkaitan laa....^o^

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tagged no 1
- vice pres sife skang ! miss siti panggil dia bosh ! giler besar pangkat dia kan. padahal
- kurus tinggi melampai
- muka ala ala apek melayu
- bile makanan ad kureng sikit terus terusan komplen
- budak accounting
- taken by tagged no 2 :b

17) Persamaan antara kambing dan lembu
aku tak suka makan bile dimasak kari.

18) perasaan ketika menjawab tag ini?
tau tau dah abeh. done.

wahai ecah dan epul hope kitak orang puas hati eh hehehe peace (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...