About Me

Thursday, March 10, 2011

thanks mama, raja ayam penyet

mak saya hantar ni tuk saya. hehe. saya tau saya sangat mengada-ngada
okay thanks mum love u mmuuaahh <3 :x


1. maklang saya buatkan sambal tempe ikan bilis goreng tuk saya
sebenarnya saya paksa dia buat. hehehe
2. belt tu ayong bagi (:
3. serunding tu mama belanje. tak bukak lagi okay.
nak makan meh datang bilik saya (:
4. plastik tu dalamyer ada asam. ingat nak bawak time camping.
sebab saya ni takley jalan jauh jauh sangat. cepat peningpening.
tapi saya amik barang ni hari selasa. terlepas sudah.
ok takpe makan time class (:
5. plastik kecik tu inai.
mama suh pakai sebab balik kang saya nak khawin xoxoxo
tak tak bebi adik saya yang bagi
*woi aku mana pakai inai inai ni.
ingat aku budak budak ke

ni pulak saya ngan khairul teman nini and wina sungkih(buka pose)


ktorang makan ni. nasi ayam penyet bakar.
sangat pedas okay dia punya sambal. harus try !!

ayam dia pun sangat besar !! nyaman !!




muka berminyak ada aku kesah HAHA
okay makcik tu owner kedai ni. tu laa dalam pic aku dia dok gago
aisshhh (-__-")

okay aku nak cakap ni entry kesayangan aku.
thanks
mama
maklang
kaklong
ayong
bebi
khairul
nini
wina

1 comment:

  1. amboi2 pos2 plak..abs tu kte ni xde org nk pos pape ke..?? x aci ni..nanak gak....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...