About Me

Sunday, June 12, 2011

Cameron

Salam :)

lama giler nak update entry ni. maap lee. sampai dah abeh sembreak dah balik campus balik =__='

pegi sini pun sebenarnya tak plan betolbetol. ajakajak ayam je mulanye. tapi bile semua dah setuju memang tak laa kan nak cakap 'tak'. hehehe :) Soo sabtu tu dari rumah dalam pukul 3 terus gerak. family makLang, pakNgah dengan aku. pergi tiga kereta. selangor time tu tengah musim panas. memang syok laa kan dapat naik tempat sejuksejuk ni? hehehe :)



sampai je kat ringlet hujan. so sampai je tanah rata memang sejok abehhhh. memang best laa kan. dek kerana masa yang sangat pendek, sebab ktorang pergi satu malam satu hari je. kene laa rushing pegi semua tempat. singgah pun buat  cukup syarat. tempat first yang ktorang singgah ladang teh. tepi jalan. tak tahu aku namanya apa =__=" I love the weather. just nice. baru lepas hujan kan






malam tu terjah pasar malam kat brinchang. macammacam boley dapat. mesti cari strawberi choc okay! aku tak reti makan pun haha. promot laa sikit tuk korang :)










semester baru? everything going tooooooo slow. slow. slow. lam mim ba ba lembab. dapat roomate budak kristian. okay aku taknak mengaku dia roomate aku. tak tahu sebab apa. budak part 2 art&design. umur 21. tapiiiii dia takde kat bilik pun. sebab tu taknak kawan dengan dia! hahaha. membuat aku konker empat katil, almari empat pintu, kerusi empat bijik dan meja empat kaki yang ada kat bilik ni.
schedule class? ada dua class je semester ni. kire tiga laa. bilik yang sama dan aku rasa macam kat sekolah. pelik. dah laa esok class 8 sampai 5. office hour. harus tido awal. or mungkin dengar lagu kuatkuat? selamat 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...