About Me

Sunday, June 26, 2011

Gunung Santubong untuk Ayah







Assalamualiakum :)

sabtu lepas, aku pergi hiking. alhamdulillah semua selamat. naik bersama Aqilah Ma'min, Arina Ramli, Iffah Izati, Azila, Fida, Epi dan abang Zaid. ni semua plan epi. sebab dia dah banyak kali naik then dia ajak laa ktorang skali. thanks epi. nasib time gtau mama dia tak marah ke apa.  yess greenlight! ehem ehem aku takde buat preparation apa pun okay. takut jugak kalau jadi pape. so memang banyak berdoa and tawakal je.






and aku bangga sangat dengan iffah. dia berjaya sampai atas even ktorang y lain ni kene stop banyak kali sebab tunggu dia. tak kesah. janji samasama dapat buat. epa ni jenis cepat penat. jalan lima minit stop. jalan tiga minit stop. mana tak sampai 8jam ktorang kat atas tu. anyway well done epa! nanti naik lagi buat 4jam je k? huhu



cuncun sabtu tu minggu happy father's day. soo kirenye macam nak bagi hadiah laa kan kat ayah ktorang. ayah, selamat hari ayah. Im proud to be your daughter and most gratefull to have you as my dad. love you ayah. moga Allah panjangkan umur mu dan sihat senantiasa. hope that we live in hapiness always. thanks for everything. peluk cium dari sarawak mmuuaah orang tua boroi <3<3 :B
bagi aku harihari parent's day kan? jauh ke dekat ke y penting tau nak balas jasa dorang balik. insyaAllah :`)
suka sangat tengok gambar ni. si ayah merokok dengan rilexnyer.
dengan baju kuning y dia pakai tu. dia tau aku amik gambar tu tak pandang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...