About Me

Sunday, August 14, 2011

Puasa ke-13. Restaurant 1Malaysia again

Assalamualaikum. Hows your fasting days till today? Everything going okay? Alhamdulillah. Sekarang aku dengan shira sedang menghadap laptop masingmasing. Melayan fb, twitter, youtube, movie dll. Seperti perihal student lain di hari sabtu. Playlist yang dimuatkan dengan lagu terkini diselitkan juga dengan lagu raya sedang bermain dicorong speaker. Entry ini menjelaskan aku akan pulang ke kampung kurang dari 7hari. Semoga aku dirahmati dipanjangkan umur hendaknya untuk menyambut hari raya.

Aku puasa ni asyik ke bazaar je. Even its take almost 40minutes nak ke belakang tu, kire rajin jugak laa aku nak berjalan. Tah dah berape kali aku makan kat kedai mamak ni. Tapi ktorang beli juadah berbuka kat bazaar la. Makan je kat situ. Padahal bazaar tu bukan ada jual benda sangat. Lagi best bazaar kat rumah. And tahun ni lagi ramai orang semenanjung yang jual dari last year. Nasi kerabu ore kelate ade. Lakse pineng ore pulau ade. Ayam goreng tepung ada. Okay yang ni memang aku tergelak bile tengok. Yelah sini aku dah biasa makan ayam yang colour merah menyala oren gitu. mana ada yang goreng. Tup tup ada pulak yang bertepung alaala kfc tu. Haa mun mok rangka manok, sekda kat sitok k. sorry to say




kat sini laa desa ilmu (DI)

So balik raya ni apa mok di polah aku? Mai list out dolok

√shoppimg raya? Cos off.
√terjah bazaar kat rumah. Nak makan kuih sampan
√komas romah. Aduhaiiiii
√berbuko pose dengon kakpah. insayaAllah
√berbuko dengon family mertua? O m g (Y)

Lagi 7hari ye. Ada apaapa nak dikirim? Keklapes yang digembar gemburkan ada tettt sebab pakai majerin cap chain tu dah dijamin halal. Ini kerana jabatan islam sini dah buat checkout. Boley baca paper and laman web jakim sendiri. Kekcabury? Masammanis? Ikan terubuk masin? Tebaloi? Baju I love kuching? Boley ajooo :)

Oh ye sekarang ni I amik mood rayo memang lebihlebih. Antaranye I buat beading. Dok jahit baju bagi cantik ehehe. (baju raya takde lagi. Pakai baju lama je). Kerja rumah? Takdo laa. Ada pun group esaimen. Biar je orang lain yang buat. Malas den. Mulut ternganga sikit :O Macam mana test 1 haritu? Okay laa. Satu fail ehehe. Statistic. Disebabkan fail and dapat lect yang berdarah muda nak moody tak habeshabes I kene attend her class 4times a week. Gila tak gila aku study. And pagi 2ohb nak balik tu aku kene turun workshop dia. Heyy my flight at 2.45pm! tengok laa kalau rajin


Tadi time makan kat kedai mamak ni, orang yang berjual kat bazaar tu main laa mercun time berbuka. Disebabkan terkejut dan kononkonon nak kene kan balik budakbudak tu ktorang pun beli jugak. Lepas gian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...