About Me

Tuesday, November 1, 2011

Makan Sayur.

Saya mempunyai berat badan kurang 50kg. Umur bakal meningkat 20 tahun hadapan. Usaha menaikkan sekilo dua tidak pernah tercapai. Sedih. Takot bmi tak stabil dan berkemungkinan dapat banyak penyakit bile dah tua nanti. Orang kata makan tu biar cukup. Nasinyer, lauknyer lagilagi sayur. Masalahnyer saya tak suka makan sayur. Macam mana? Walaupun saya tau bile makan sayur macammacam khasiat dapat. Perlukah memupuk rasa senang hati sebegini dan lupakan kestressan y sedia ada dan lupakan berat badan y diidamkan?






Sudah masuk bulan 11. Tolong menjadi baik kepada saya november. Saya sedang bercuti semester kali ketiga. Tiada banyak perkara y productive telah dilakukan. Bahagian tiga y sudah berakhir juga tidak seperti y diharapkan. Mogamoga keputusan y keluar jumaat ini tidak seteruk y disangkakan. Amin.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...